sportlov(skul)

Jaha , tisdag och vi är inne på sportlov. Sportlovet har alltid varit mkt för att man ska hinna med att göra de saker som man aldrig hinner med innan , testa på nya saker , eller i alla fall var det så när man va liten . Nu brukar de flesta loven gå ut på att vila och ta det lugnt , göra så lite som möjligt helt enkelt . Dagen har varit bra än så länge , haft en hel dag med mamma , helt själv , eftersom pappa jobbar , alex jobbar och jossan är hos Julia . Det är skönt att ha henne för mig själv ibland det kan jag behöva helt enkelt . Ikväll blir det träning , vet dock inte om jag ska ha dubbel träning eller inte men de får ja väl ta reda på under dagen . Sitter här mest och försöker komma på experiment som jag kan ha nästa vecka när jag kommer tillbaka till skolan men hittar ju inget , så om någon har förslag så kommentera gärna det :) . Nu ska jag tjecka runder lite på internet och sen ska jag gå ner till min mamma igen . Ha det fint .

puss* k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0