söndag & elva dagar kvar

Nyss hem kommen fårn Evelina , tack för denna helgen :) . Har varit en ganska lugn helg men alldeles för mkt skratt , igår skrattade jag tills jag fick så ont i huvudet att jag var tvungen att sluta . Åke och Anne skjutsade hem mig och nu ska jag bara få min mamma till att ut och gå en runda med mig , vill inte gå själv även fast det är jävligt skönt ibland. Ikväll blir det nog bara till att kanske köpa lite godis , har varit dåligt på den fronten denna helgen , & sen krypa ner i sängen framför TV och skicka lite sms antagligen , vad hade man gjort utan telefonen ? .

Ha det bra blir kanske lite uppdatering under dagen får se vad jag orkar med .

puss *


okej , lite ny uppdatering trost allt , har precis kommit ut ur duschen och sitter här nu och snackar med Lillan & Stoffe på msn :) . Hoppas på att få träffa Lillan nästa helg.  Innan duschen blev det en promenad med mammsen , ner i skogen och sen upp vid Linné och vidare till kyrkogården , kollade inte Christoffers grav , kan inte förstå att det gått tre månader och jag har fortfarande inte förståt det <3 . Sen gick vi till OBS , blev stoppade av donm enormt söta telnor killarna , svårt att komma där ifrån men det gick :) Mamma klantade till sig med betalningen men det gick fint ändå , haha . Nu sitter jag här , och nya planer inför kvällen nämnligen att se premiären av beck , innan det bir det nog kolla Chelsea - Liverpool med pappa och Jörgen ! trevligt och jag hoppas på en vinst till Chelsea . Nu ska jag smyga ner till mamma och kolla lite TV . kanske ta en kopp varm choklad med det hade vorit gott . & självklart måste mobilen vara med !

hörs imorgon
.

Kommentarer
Postat av: Din bästa vän <3

haha , jag har inte garvat så mkt på länge xD you make my day <33

2009-02-03 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0