måndag & tio dagar kvar !

Min dag började inte alls bra , försov mig till halv åtta och kvart i skicka Kim " jag kommer om fem min " jaha tack för det slänga sig ur sängen och på med kläder och smink sedan iväg . skolan var rätt lugn och slutade vid två med fältstudier tsm med Kim och Stoffe , sedan skjutasade Kim mig och Stoffe till sationen där jag mötte upp syrran och vi gick och fixade lite suffs. Rolig och söt kille på banken gjorde dagen likte faktiskt . Fortfarande trött på livet men det börjar arta sig på lördag är det fete fest och jag är pepp som fan !

Snart får jag pysa ner till källaren och packa ihop mina grejor inför träningarna ikväll , först är det innebandy en timme och sedan blir det grusträningen direkt efter det i en timme , fan vad skönt det är att träna ! just nu , irriterad på jossan & ja jag vet hur arg och mogen du tycker jag kommer vara när du ser detta sn men jag bryr mig inte ! och inte du heller tydligen , om mig ?! Fan vad allting irriterar mig ibland . Jag är nere i mitt liv .




She'd tell secretly she wanted him as well"

But all of her friends stuck up there nose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0