Idag är det min dag !

Godmorgon , idag är det den 12 februari , alltså är det min dag idag ! . Klockan är nu 07.12 och jag är färdig för att gå till skolan redan. Blev väckt fem i sex imorse , upp och äta frukost med familjen ,ha ju aldrig varit så mkt för de där med frukost på sängen , så vi äter tsm i köket istället ! På köksbordet vänta presenter , örhängen från Pandora , armband ( live , laugh , love ) , 2000 till Spanien , shotglas , en jätte fin sten där det står , du är bäst & av min käre bror fick jag att han bjuder nästa gång vi ska ut ! Fick även en överraskning när man kolla tidningen : Karolina Nilsson fyller 18 år , hon spelar fotboll och innebandy osv..  :D Blev väckt 00.01 och 00.04 i natt av Grattis sms av Elin och  Toby , snällt av er att vara först det uppskattas , annars har telefonen plingat på här under morgonen & jag är på super bra humör !
Och nu återstår bara en hel dag i skolan men pulkaåkning förhoppningsvis & sen kommer släkten ikväll , underbart . Ha det bäst  .



puss* k.nilsson

Kommentarer
Postat av: Alex

Gratttttis :)!

2009-02-12 @ 10:27:10
Postat av: Anonym

Taack Alex ! :D

2009-02-12 @ 17:22:59
Postat av: Ronia

GRATTIS :D

2009-02-12 @ 21:29:51
URL: http://rooonija.blogg.se/
Postat av: MoaSve

grattis! :P

2009-02-12 @ 21:30:48
URL: http://moasve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0