I don´t know where I´m or what i want ?

Dagen har varit enormt fartfyll , tro det eller ej . Dagen började med att jag vaknade av Jossans och Julias mobiler som ringde på alarm , och eftersom båda två hade gått ner och ätit fick jag asa mig upp ur sängen och in på Jossan rum och stänga av dom då var klockan tio , ! så då var det lika bra att gå upp . Gick upp åt och gjorde vi mig lite snabbt följde med Jossan till stan , fixade present till Fanny , eftersom vi ska dit imorgon , sen köpte jag Alla hjärtans dag presenter till mamma och pappa & efter det kom mamma och hämtade oss och vi körde hem och fikade . Alex fick en crasy ide om att vi skulle ut och köra alla fyra så mamma stannade hemma och vi körde en sväng ut till Hovdala , Det gick riktigt bra för mig idag och därför är jag glad :D . Nu har vi hjälpt mamma och pappa med städ i badrummet och herrgud säger jag bara , jag och jossan bar in fel byrå från garaget så vi fick bära  ner den och sen bära in den andra haah , jaja . Nu ska jag och mamma och jossan ut och gå en sväng och sen blir det kanske melodifestivalen eller ngt sånt ikväll antar jag . Nu ska jag klä på mig en tjocktröja och min solbrillor och gå min väg . Ha en bra alla hjärtans dag , det ska jag .
Jag saknar Toffe lite med faktiskt :P .

puss' k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0