fredag & sex dagar kvar

Nu är det äntligen fredag igen , och det är bara sex dagar kvar ! Imorgon blir det fest och Lina fyller arton så grattis till henne !  Dagen har gått åt till att vara i skolan , helt okej , massa snack om allt och inget mest om invandrare och med lärare som fick cp ryck men man står för man tycker eller hur är det ? , Efter skolan kom mamma och hämtade mig och vi körde till stan för att fixa present till Lina och tack och lov hittade jag som till och med jag hade blivit glad över så det ska nog gå bra . Det blir ingen uppdatering imorgon men kanske på söndag om jag över lever morgon dagen och söndag.

Hela lördagen är det fest och sen är det match på söndag (y) . Här har ni en som kommer vara fett pepp på söndag kväll ;) . Ha det bäst för det ska jag fan ha !

puss



SÅ HÄR PEPP ÄR VI PLUS MKT TILL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0