fredag , lördag , söndag

Okej nackdelar med att man inte skriver på några dagar : man får skriva om all dagarna nu istället . Men jag ska göra mitt bästa för att sammanfatta helgen som har varit kanon bra btw. :)


Söndag: Klockan är 12.23 och jag vaknade för en timme sen ungefär , har hunnit äta och duscha och snart bär det av till morfar som fyller år ( jippie ) . Nu sitter jag här har sammanfattat helgen och nu bör jag gå och sminka mig och klä på mig & jag får skriva mer ikväll .



Lördag: Min lördag var rätt kort kändes det som , men den var väl lika lång som alla andra dagar antar jag , ,sov till klockan elva och då kom Hagelin och hämtade mig och lillsyrran för att köra och kolla på Södradal - Stanstad i lund , trevligt och rolig match men lär sig av att kolla på bättre lag :) . Åkte där i från hem med Brink och jag var bara allämnät trött och ont i huvudet efter gårdaen antagligen för att jag slog i det på toaletten och på på kvällen kom huvudvärken från bakfyllan tror jag .  Det skulle bli en pappa - dotter kväll men både jag och pappa var trött , men jag kollade på Honey och melodifestivalen och sedan vid tio satte vi på den första morden i midsomer och kollade på den tsm :) . Mamma kom hem vid elva och vi satt uppe lite och sedan gick jag och la mig .



Fredag : Började med att jag sov ända till klockan tolv och det var enormt skönt ska ni veta ! , Klockan två skulle jag varta  hos Louie för att äta och göra vid oss inför kvällen , Sofia dök också upp vid två och hon och jag stack ner och hämtade mat till oss , efter maten var det dags att göra vid oss och att hitta ngn som kunde köra oss eftersom det snöade extremt mkt ! Fick tag på min mamma och hon var snäll och körde oss :) wiie . Kom upp till Chrille eller till Caisa eller ngt :P , ´jätte kul att få träffa alla igen efter lovet , det har ju faktiskt gått en vecka sen vi sågs sist ! I alla fall hade vi bowling tid på Zuper Bowl klockan åtta så vi blev nerskjutsade där . Och spelade i en timme vilket gick bra eftersom jag vann ;) även fast jag slog en strike till Jenni med , när det inte var min tur , haha . Lyckades ju även använda mitt "arton år kort" men såklart vill inte dom jävlarna ha leg , tänkte trycka upp det i huvudet på dom bara för att liksom men nej , jag och Caisa och Lina åkte sista rundan hem och vid halv tio var vi hemma hos Crille igen , när det började komma mkt folk pös jag , Louise och Sofia hem till Någon Johan och Jimmy , stannade där inte så länge utan bestämde mig för att Qbar var inget för mig så jag gick hem , det var en bit och tog typ en timme , men jag pratade med Jossan hela vägen hem och svängde inom kyrkogården och kolla till Christoffer också . Detta var min fredag.

Sofia & jag spelade kort ! vem vann ? ;)


Och Louise försökte sköta musiken & fixa skjuts ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0