Feel no fear ?

Gårdagens match slutade oavgjort och tur var väl det för det var den tuffaste matchen vi spelat . Blev en väldigt fult spelad match och jag bidrog rätt bra till det själv , men vad fan ska man göra ? . Tog en två minutare och fick fan för det av publiken , publiken skrek ut med tolvan och massa sånt och kände mig allmänt hatad :) . Men en positiv sak var att jag fick träffa Biffen , som jag faktikst saknat mkt , det var ju så länge sen jag träffade henne .


Dagen har väl varit som den har . Inte helt bra men det
 har ju bara hängt p åmig själv men det har inte varit bra , just nu är det bra och jag ska snrat byta om för att sedan sticka till träning som tur är :) , kul med regn också !

Du och jag ? det finns inte & kommer aldirg finnas igen, men jag fattar fan itne vad du håller på med men jga tycker i alla fall inte om det och vi borde kunna lösa detta på ett bättre sätt än hur vi har det just nu i alla fall , för det mår jag inte heller så bra över .

Evelinajohansson , josefinnilsson, julialennartsson, sofiakarlsson - allt & lite till .




puss* k.nilsson

Kommentarer
Postat av: Eveeeee

Du är bäst <3

2009-03-01 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0