lillnyår :)

det är det ju idag tekniskt sätt !
Jag vaknade för en stund sen , och idag skänker jag mina
tankar till min vän Nilsson, han ligger på sjukhus där långt
upp i sverige & jag tycker synd om honom , Men jag gör mitt
bästa för att hålla han lite glad iaf :) .

Idag ska ja ta mig ner till stan för att se dom jag hittar det
jag letar efter vill säga en kofta typ ? nej jag vet i´nte hur jag
ska förklara den,.
Iaf ska jag hoppa in i duschen och sedan kl´ä mig lite , det har ju
kommit ny snö med :D . wiiie!
'
Nyår imorgon ,börjar klockan tolv , men tjejerna mat och dryck !
och sedan hem och laga mat för sen kommer några vänner på besök
och det kommer bli bättre än bäst !

hejdå , puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0