Michael Jackson

Okej jag har alltid sagt att jag inte brydde mig så mkt när han dog ,men sitter nu och lyssna på hans låtar och fyfan vad bra hans låtar är och hans framträdande ! Så nu kan jag faktiskt inte hjälpa att jag tycker det är lite sorgligt ändå :/ .

Rest in peace Michael.

Nog om honom , Just nu sitter och snackar med Abdi på sms , längtar tillbaka till spanien så fruktansvärt och snart är det festival och då är det fest :) Annars har sommaren bara flögit förbi och ja det känns somommaninte har varit hemma något och det har jag ju knappt heller , men nu är jag det i alla fall . Ikväll blir det träning och jag hoppas på att det regnar !

hejdå . / karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0