bara en gud

Helgen har varit underbar ! . Fredes var rätt lugn , mat framför tv med familjen och Kalle , på tv var det såklart så ska det låta , som för övrigt inte alls var bra . Just det till så ska det låta kom ju fanny och yda med . Sängdags ganska tidigt men dte var skönt .

Lördag var det match i Osby ,. som vi vann med 3-1 så nu ligger vi etta i serien ;) perfekt ju :D . Fick också en ännu större andledning till att festa på lördagskvällen , fick skjuts hem till Louies där Fija och Sofie också befann sig , sen tog vi tåget till Tyringe för att gå hem till Ellen och grilla , ååhj vad gott det var och gud vilken bra grillmästare jag var. Efter en flaska vin var jag rätt pratig och vi tog tåget in till stan igen för att oysa till elivra , gratis inträde till tolv , fem i tolv var vi i kön , VI SKULLE IN GRATIS ! : och  självklart gjorde vi det med. Gick hem vid halv fyra och somnade vi halv fem och sen var det en god natts sömn.

Söndag var det först konfirmation hos kusinen Anton , var där bara i en timme typ och jag och jussan lyckades vilja ha en dvärghamster jätte mkt gärna ! , så det ska vi köpa nu :D , . Sen var det raka vägen ner till Österås för att startaa upp grillning och försäljning till IFK-Djurgården , det blev förlust för dom men jag ska aldrig mer stå och grilla korv i fyra timmar , TRÅÅKIGT ! ,. Väl hemma igen hade Hamups och Alex startat upp grillen och efter lite fotbollsspelande och enormt mkt skrattande åt Hampus dåliga fotbollskiils i hans "allibabba" skor så var maten klar. Vid maten kom en enorm diskussion om gudar och olika saker man tror på och det var en jobbig en , och ingen höll med mig , men det gör inte något för jag har bara en gud och det är jag ! Jag tror på vad jag vill och det finns ingen som kan ändra det , man säger inte till mig vad jag ska göra , om jag inte vill det så gör jag inte det , om jag inte måste förstås ;) .

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0