Våren är på väg

Nu känner man riktigt hur mkt våren är på väg
jag och jossan har hunnit med en löprunda idag
med trots att vi båda två är sisådär i kroppen .

Annars har dagen varit kort och jag har inte gjort
så mkt , Hade skridskor imorse verkligen inte min
sak fortfarande utan jag håller mig till vanliga skor
faktiskt. Nu ska jag bara planera inför mina tjugo
minuter idrott som jag ska hålla i imorgon . Blir
nog bra med den saken . Annars är helgen oplanerad
och nu vet jag inte om jag längtar till lovet längre
lina ska ju åka då kul ju ,
fuck you ! (iloveu)

puss/karrou

Kommentarer
Postat av: lina

åh min vän (K)

det hade blivit så kul om du följt med!!

vi får resa i sommar istället ;D

och sen har vi ju faktiskt 6 apu veckor tillsammans :D :D :D :D

woooooho

I LOVE LOVE LOVE LOVE YOU (v.

2010-03-24 @ 11:25:11
URL: http://lhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0