snygge...

Ja just det nej men det är ju trevligt .
Ett nytt arbete i skolan nu , sista arbetet i denna kursen så
nu ska man bara få mvg på detta med så har man ju det i
betyg sen ;D haha eller inte !
Men iaf sitter och försöker fixa det nu men jag har varken
lust eller ork faktiskt !
Men mamma kommer och hämtar mig halv två sen
bär det av till vinslöv på gång nu !

okej måste klämma in att träffa lille andre denna veckan med
bara för att jag vill det alltså :D . Sen på fredag är det fest !
det blir jägers i höör som står på schemat faktiskt, får väl se
hur det blir men med underbara människor kan det ju inte
bli bättre ;D .
Match på lördag med , första träningsmatchen , blir kallt och jävligt
men det är en viktigt match och vi måste vinna så det kommer vi ju
göra också ;D -.
nej nu ska jag inte säga för mkt och faktiskt så skriver jag bara en
massa nu utan att det är ngt intressant alls , men jag har kommit in
i en bra sväng nu och fingrarna bara går så det är synd att man inte
har ngt bättre att skriva om bara ;D . och nu krampar det i min arm så
jag får väl tacka för mig den här gången !



puss/ karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0