snabbis

Får bli ett snabbt litet inlägg nu såhär på morgonkvisten!
Klockan är 07.29 och såhär tidigt har jag inte varit uppe
sen allt för lång tid tillbaka .

Gårdagen var bara jobbig och jag ville mest att den skulle
ta slut, bakis typ hela dagen alltså en sprängande huvudvärk!
Så jag och syster gick och la oss vis strax efter åtta och då
satte vi på sex and the city boxen, från början !
Efter det satte vi igång en gammal skiva som jag sedan
somna in till, Mary Poppins åh love it !

Nu ska jag bara fixa det sista och sedan sätta mig på cyklen och
cykla till första lektionen som är på tekniskan nänmligen natur !
jippie, not ! Får väl se om jag klarade provet med..

humöret är fortfarande på topp !

Ha en bra dag / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0