fyra dagars helg

det känns som om det har varit helg sedan i tordes ,
kan bero på att det var studnetfest då & gud vad lyckad
den var hela dagen var underbart bra och jag vill tack er
brudar för det :D

Började med lite förförfest hos caisa och sedan vidare till vittsjö
och sen in till qbar för att festa vidare ! Efter många timmars skrikande
och visslande somande jag och anja på en varsin soffa hemma hos caisa.

Två timmars sömn var inte att leka med , upp halv åtta för att sedan ta tåget
till kristianstad & kriminalvården med klassen. Sju bakfulla (fotfarande fulla?)
brudar staplade in på tåget och sedan in på kriminalvården. Vi överlevde den
trots att det var fruktansvärt att må som man mådde !

Kvällen blev sedan lugn , lina ville ha med mig men nej match dagen efter så
jag tog det lugnt . Match i lördes alltså vinst med  3-0 mot Råå, kul att man iaf fick
spela 25 min innan deras spelare är så korkad och glider rakt in i mig så ja mitt första
ingripande och jag fick bäras av plan :S lårkaka på baksidan av vänster låret !
Får se hur det går med träningarna denna veckan med det ska nog gå bra ändå.
Körde inom ängelholm på vägen hem hälsade på mats och marianne :) . loveit !

blev en impulskväll som slutade först hemma hos lina och sedan qbar där man till
träffade alex så han kunde köra mig hem det var skönt för mitt lår var hela slut !

Idag har jag bara hjälpt till lite öveallt och imorgon är det skola igen , bara två veckor
till lovet nu :D , och då åker lina :/ ... det suger riktigt mkt !

Ha en bra kväll det ska jag för potatisgratängen står i ugnen och grillen är igång ! MUMS :D

ps. grattis till sofia karlsson som blir nitton idag !

puss / karrou

Kommentarer
Postat av: lina

det suger att du inte kan följa med mig :(

men vi tar igen allt i sommar !

jag looovar :D <3

2010-03-23 @ 14:55:51
URL: http://lhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0