morgonpigg ?

Nej inte särsklit idag faktiskt .
Klockan är halv nio och jag är uppe ?
det finns en anledning till detta gott folk
var tvungen att gå upp kl åtta ringa vårdcentralen
fick en tid där kl elva idag . Ska väl äntligen bli bra
med min hals såhär lagom till åhus åker man väl på
pencillin också ,
och inte nog med det ska jag göra ett tandläkarbesök
klockan 15.20 också , nej men jag gillar ju läkare och
doktorer så mkt så varför inte spendera en heldag med dom ?

baaah.
Jaja vad har hänt, ? midsommar har hänt , och det var jävligt trevligt :)
hela helgen har spenderats med jossan&jocke och det gillas starkt :)
Hela denna helgen kommer spenderas med min pojkvän och det
gillas ännu starkare eftersom nästa vecka flyttar jag till åhus och
då kommer vi inte träffas på ett tag :/ . sorgligt med sant .

kan väl lägga in lite åhusbidler så man inte längtar ännu mer :D










PUSS/KARROU

JAG ÄLSKAR ER BRUDAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0