känner mig som en fågel

Idag blev det en spontan resa till Malmö med bästa lina , jossan och julia
trevligt när man gör lite sånna saker ibland och inte bara planerar !
Hittade en tröja och äntligen en ny plånbok :).

Idag mår jag utmärkt har gjort hela dagen och kommer
fortsätta med det ett bra tag till :) .
Jag känner mig så jäkla fri , fri som en fågel och jag
älskar det . Precis som om inget annat excisterar (stavas?)
än jag själv och det jag vill ska excistera ! Hur underbart
som helst är det .
och snart börjar skolan och så går allt tillbaka som vanigt
igen, rätt okej ändå , behöver mina rutiner och framför allt
behöver jag mina fotbollsträningar som är så jobbiga att vara
utan , menmen de kommer snart igång igen .

Nu ska jag ta och ringa min bästa vän evelina johansson & ikväll
kommer lina svensson , eller så sticker jag och lillan till
henne får se vad som står på schemat , men umgänge är ALLTID
kul att ha :D .

puss / karrou

bilder från nyår kanske :).

jenni börjar dricka och nu är klockan ca halv fem , värre blir det ... ;D

mathias & simon

folket :)

evelina & simon

Fidde , Mathias och Lina :D

Alex, Kalleponken och Evelina

Kaaarou och Liiiina :D


Kommentarer
Postat av: Lina

riktigt trevlig dag !

love too you <3

2010-01-04 @ 19:42:43
URL: http://lhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0