engelska B

sitter i skolan och väntar på att få göra engelska b provet , min bok . allt hänger på det här faktikst . om jag inte klarar detta nu idag får jag nog IG och jag har fan inte gått ett helt år och läst engelska för att få IG !! Men det kommer väl gå bra hoppas jag .

Vad har mer hänt ? , ingenting . händer inte så mkt just nu , skolan flyter på och det gör allt annat ockås tycker jag. Mkt träningsvärk har jag efter gårdagens och söndagens träning med det gillas , träning ikväll och dubbel på onsdag , söndag är det äntligen cup igen , längesen nu eftersom någon efterbliven inte allmänt oss till HIF cupen , idiotiskt kan man tycka.

Just det annat som är efterbliven är det lilla rövhålet som skvallrade på lillsyrran , han/hon ska ha stryk så jävla dåligt hur fan orkar man lägga ner jobb på andra . Man är väl ute för att ha kul och inte för att sätta dit andra . Riktigt illa !


el trio ,remember ?  ILY <3

puss / karrou


Kommentarer
Postat av: Lina

I remember ! LOVE <3

2010-01-19 @ 21:27:27
URL: http://lhaina.blogg.se/
Postat av: Lina

I remember ! LOVE <3

2010-01-19 @ 21:28:14
URL: http://lhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0