and it goes on and on and on..

and i love it !
Ikväll är det party med eliten , såklart ;D
i miss you !

Gårdagen spenderades för det mesta med lina , mys tack !
men innan mötte jag upp girlsen för att köpa present till
caisabaisa :D .


ska äntligen bli kul att få dra ut och svira lite , imorgon blir
det party igen och jag gillar det !
Idag har jag inte sovit bort halva dagen var uppe vid elva
sen har jag städat och städat och lagat mat till alex och kalle ,
okej lagat och lagat jag , kokat pasta och värmt köttfärs :p.

Nu ska jag chilla lite och sen blir det festfest :D .

puss / karrou

Kommentarer
Postat av: Lina

i love you <3

2010-01-09 @ 00:13:20
URL: http://lhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0