Onsdag

Tänk vad veckorna och dagarna går snabbt nu är det redan onsdag och
det är bara två dagar kvar i skolan denna veckan och nästa vecka är det
bara fyra dagar eftersom jag är ledig på fredagen :) . Sen är det äntligen
lov och det kommer gå så sjukt snabbt fram till studenten , och just det
när fan börjar alla studentfester ? Jag är på så bara lägg fram förslagen nu
för fan . :D 

 Idag är det idrott som står för det roliga på schemat och det äör ju snart
efter att ha gått på stan som ledasagare åt Louies och Cakka som spelade
stumma var vi klara med vårt uppdrag och nu efter lunchen ska vi bara redovisa
det sen är det idrott och det gillar vi , bilr mkt sport idag för antagligen blir det
innebandy med efter skolan med lärarna och ikväll är det dubbelträning. Jaja
får väl se hur länge jag orkar med det här tempot men det ska nog gå bra jag
är ju rätt van vid det så .

Nej nu ska jag hjälpa Cakka lite , ha det bra

 
bild från helgen :D
om två dagar fyller jag år ! :D

puss / Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0