det bästa med ledigheten

Är att man kan göra precis vad man vill och när man vill !
det bästa är att man kan gå i sin pyjamas hela dagarna långa
utan att någon bryr sig, okej det är kanske någon som bryr
sig men jag gör inte ! Man kan umgås med dom som man inte
hinner umgås med annars och allt är perfekt !

Dagens inlägg ska handla om vad ? somvanligt inget speciellt
tror jag . Jossan och Lina sitter där nere och jag ska snart gå
ner för lina ska fixa lite i min blogg och det gillar jag !

Sen ikväll är det dubbelträning igen och ikväll ska jag nog
göra bra i från mig tänkte jag, vad tycks om de ?.

Nej allt är bra och jag är mer lycklig nu än någonsin ! :D
jag älskar livet .
Livet är bara värt att leva om man lever det för andra, jag lever det för er !

bara en liten sommarbild :D

puss/ karrou

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai! Om det later intressant sa far du garna titta in pa min blogg!



...om inte, da ber jag om ursakt for min lilla "reklam" och onskar dig en fortsatt trevlig dag! :D

2010-02-24 @ 13:57:24
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Lexi

Lovet har varit efterlängtat! :-)

2010-02-24 @ 14:35:05
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0