hej !

Jaha dags att börja sammanfatta lite nu kanske !
Helgen har gått åt till mkt umgänge med vänner
och såklart hässleholmfestivalen som kanske inte
riktigtblev som väntat men jag hade kul ändå och
det vet jag att ni andra som var med mig också hade :)

allt annat går faktiskt hyfsat bra, gjorde säsongens kanske
bästa match igår och fick till och med lite beröm i tidningen
också ;) . Snart börjar skoan igen och till hösten hittar ni mig
på Malmö Högskola nöjd med mit val än sålänge men ja sen
vet man ju inte vad för folk man hamnar med eller hurdan kursen
är lagd men som det är tänkt nu har jag tre och ett halft år i malmö
framför mig och det är jag glad över !

den tredje olyckan om jenny pratade om kom idag, vaknade i morse och
fick reda på att farmor åkt in till sjukhuset och blivit inlagd, ja det börjar
ta emot lite nu men med min familj&pojkvän&vänner ska jag nog klara
mig igenom detta också !

Måste också tillägga att min underbara bror visade sin kärlek till mig i
helgen och det tackar jag honom för ! Han fick mig att glömma det som
precis hade hänt och jag är sjukt stolt över att ha honom som min bror :)

nu ska jag ta ngt att äta för det börjar kurra lite i magen , kanske blir en smothie :)
sen ska jag nog kolla lite fotboll på tv med min bror och far, imorgon blir det bara
att sova ut och inte göraq allt för mkt :) träning på kvällen bara men den är ju inte
förrän sju så det är ju lugnt :) så nu fick ni lite uppdatering och ja man vet ju aldrig
när det kommer nästa gång !

puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0