påsklov = plugg ?

Ja just nu känns det som det . Vilken start på lovet ..
sitter just nu och skriver ett historiearbete om Olof Palme
jätteintressant, nej det är det inte och jag är så arg på mig
själv för jag har lagt det bakom mig och tänkt ta det senare.
Jaja jag har väl kommit halvvägs kanske och det är ju inte så
jätte svårt ändå, men jag har ett arbete om franska revolutionen
så ska jag rätta mitt projektarbete och sen ska jag skriva mitt arbete
i MIBAS oj känns som jag ska lägga hela min dag framför den
här dumburken !

Jaja hoppas på finare väder sen i veckan så man kan vara ute i solen lite
och ja ikväll fpr det bli en löparrunda med eftersom det inte blev någon träning.
Juste Lina åkte till norge igår :/ ASTRÅKIGT och jag saknar henne redan :(..


Nej nu ska jag fortsätta med mitt arbete !

pusshej/ karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0