fotboll är

inte livet ! Nej förlåt men jag måste skriva av mig .
sitter här nu och är faktiskt arg och besviken, över tre
saker som har med fotbollen att göra!

1) För det första så tror alla att fotboll är livet , det är en
del av mitt liv men långt ifrån allt och jag kan inte planera
hela mitt liv efter hur fotbollen har det ! Sen att det då finns
andra som satsar 600 % på det här, okej förlåt mig då kanske
jag ska söka mig till en annan klubb? 2) Vi har match dagen efter
valborg och jag kan väl säga så att jag ska inte var nykter på
valborg aif. Jag blir irriterad för tränarna påstår att de försökt ändra
matchen vilket jag inte tror ett skit på!  De har bara inte orkat ta tag
i det. 3) Mina tränare vill att jag på torsdag åker in till kristianstad för
att träna målvaktträning med KDFF , jo eller hur varför i hela friden
skulle jag vilja det? det är ju inte precis så att kdff har ringt och sagt
karolina komma och träna med oss, nej våra tränare har typ ringt och
frågat benny om jag kan få komma och träna, jag vill inte de jag har johan
räcker för mig en gång i veckan blir hur bra som helst men nej jag vill
inte och speciellt inte när dom planerar utan att prata med mig först
:ja benny kommer och hämtar dig, eh nej för det första gillar jag inte
benny och för det andra så tänker jag inte åka dit själv precis !
aaaahhh har ett vredesutbrott nu kan jag säga och så slutpratat om detta.

ANNARS är livet underbart och jag diggar det :)

/karrrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0