sleepover

Första dagen i skolan för mig denna veckan . bestämde mig för att stanna hemma igår men eftersom jacobsskolans nya internet anmälning om sjukanmälning inte fungerar var jag ändå tvungen att gå upp och ringa ! korkat.

Dagen var väldigt seg och jag låg mest framför tv på kvällen tog jag mig ner på träningen och sen hängde evelina med mig hem och sov här !  :D längsen vi sågs ! alltid lika kul , även fast enormt trötta alla tre ;D . Idag är Julle hääär ,  and we like it ! . Hon nanna här i natt och ikväll blir det träning och sen om vi har tur kanske jossan har gjort ngt gott till oss när vi kommer hem från träningen ;D . Tack för den uppdateringen och nu resten av internet väntar .

ha de bäst / Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0