& nu är dom borta

Pappa och mamma sitter nu på ett plan till kreta , orättvist ? Ja klart att det är .
Med tanke på att jag sitter hemma och är sjuk hade mamma enormt mkt skuldkänslor över att behöva åka iväg .
(a) men jag lovade att höra av mig om jag var på väg att dö .

Som sagt går det väldigt segt fram igår och man skulle nätan kunna tro att det var jag som hade fest här hemma igår men nej det var det inte utan det var lilla alex . Själv låg man i sängen redan innan elva ,skönt men jag är ändå trött idag och har för det mesta legat framför tv:n i sängen . Skulle spleat match idag men slapp det pga min sjukdom som jag åkt på . Själv hoppas jag på att det bli bättre snart , för jag fick ju inte gå till skolan om jag mådde såhär imorgon. Får se hur det ´blir med den saken . Evelina kommer antagligen spendera några nätter här hemma denna veckan och jag funderar starkt på att flytta in till mamma och pappas säng , för den är så mkt bättre än min . :*)

Nu ska jag kolla läget på resten av internet och ikväll blir det nog en liten film med sis.
Love karrou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0