filmochegenmys ?

Ja det är väl det som står högst upp på min lista idag , efter jag träna vill säga.
Skulle ha fixat mitt hår idag men nej det blev inte så hittade inte spolarna och nej
mamma var inte på humör och nu är inte jag det heller .
 
Engelskan gör mig galen , jag hatar den och den gör mig väldigt ledsen faktiskt .
längtar till  just nu , att mamma och pappa åker till kreta på söndag , det ska bli
så oerhört skönt & evelina kommer antagligen bo här ganska många nätter och
även stoffe kommer att spendera ngn natt här ! Skönt att få vara lite ensam och
känna sig vuxen utan mamma och pappa , kommer kanske sakna dem men inte som
det är just nu iaf det är en sak som är säker , eller ja pappa är ju i stockholm nu men
det är lugnt jag bryr mig inte så mkt längre , hemskt jag vet men de är jobbiga och
jag vill leva mitt liv på mitt sätt ! :)

Nu ska jag försöka spendera tid på ngt sätt & sen är det träning , kanske hjälpa
mamma ikväll med om hon nu vill ha ngn hjälp de vet man ju aldirg . Nu tillbaka
till min sjuka syster som har halsfluss , det kommer väl snart till mig med !

ha de fint 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0