snart helg

Torsdag och klockan är nu 21.09 & jag ska snart gå och lägga mig men sitter just nu och tittar på "Josef Frizel - monstret" , hemsk men ändå intressant. Annars har dagen varit kanon, vaknade på jätte bra humör och det kunde ju inte bli mkt bättre. Yrkesämne nästa hela dagen där jag blev klar med mitt experiment med och det var ju bra det. Efter det att jag var taskig och fick Therese utslängd och hon tycker nog verkligen inte om mig , men bryr ja mig ? nej inte denna gången nej. Sen väntade foto och vi framkallade våra bilder och det kommer nog bli bra tror jag.

Morgon dan ska jag spendera med min bästa vän , och det ska bli så jävla skönt för det var ett tag sen ! ,, innan de är det skola och riskettan mellan åtta och tolv. Nej nu måste jag pysa , har så ont i magen.


puss*k.nilsson

Kommentarer
Postat av: lethi

Haha, det var ju kul att du sa till henne ;) inte skolan imorgon då ? <3

2009-03-26 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0