Skolarbete

Sitter i svensksalen åter igen och ska skriva mitt arbete om språkhistoria , men som sagt är det så tråkigt så jag vill faktiskt inte , jag gör heldre det hemma sen imorgon eller en annan dag helt enkelt. Idag , ja vad händer , det är skola till tre och sen ä'r det hem med lillan och vi ska nog baka för ikväll kommer , evelina , sofia , & julia :) wiie . Vi ska äta och mysa och ha det allmänt kul och trevligt för det saknar jag ! . Jaja , åter till arbetet eller kanske åter till bildagboken är det mer korrekta svaret , kanske skulle ta och plugga på engelskan med , jaja får se hur det blir med den saken , jag brukar ju klara mig jävligt bra ändå  :) .


puss* k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0