FRISK !

Eller ja nästan i alla fall , var och kollade det sista provet idag och det var inte körtelfeber utan "bara" ordentlig halsfluss :) . jag är glad över det och detta betyder att jag kan åka till dumle med min underbara innebandy kolleger , eftersom detta kan vara det sista som vi gör tillsammans så låt det bli det bästa okej ? :) , fan vad jag älskar er tjejer <3.

Har börjat prata med Christopher igen vilket är underbart ! och jag saknar honom.
Just nu kolla jag på SAC med syrran och snart är det dags att gå till träningen eftersom jag inte får vara med denna veckan ut heller , men nästa vecka ska jag fan komma igång igen det var för längesen sist nu och jag saknar träningarna , jag 'är ju faktiskt träningsnarkoman !

Vi höres kids , love ya !

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0