Framsteg

Okej , helt okej dag idag. Mkt skratt och knasiga grejor . skolan idag , ja vad ska jag säga , Gunilla som jobbar i kiosken vet ju vem jag är nu & jag är nog mest känd som tjejen som tappar bort sina nycklar , lyckades göra det idag igen liksom. Annas bestod dagen av arga leken & massa mobilsnack och ja till och med vår lärare stod och pratade i telefon på lektionen. Men det är väl en förebild ändå ;) . Annars har jag gjort framsteg i min matlagning , idag lyckades jag göra pannkakor och som faktikst blev goda ! fråga resten av familjemedlemmarna :D . Nu är det mys framför TV som gäller & det har jag längtat efter , imorgon är det sov morgon , vilket jag också längtat efter, tack för mig.


gondnatt .


puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0