bio med lillasyster

Dagen börjar nå sitt slut och jag sitter här och borde fortfarande göra min läxa ,
hade tema dag idag om rattfylleri , bra faktikt . Har inte så mkt att säga idag utan fyller mest
i lite grann. Jag bokade nyss biljetter till "män som hatar kvinnor" ska gå och se den ikväll med
lillasyster & det ska bli super mysigt ,nackdelen är att den är klockan 20.50 och varar i 2.24 ganska
lång och kommer hem rätt sent men men någon gång får man göra ngt kul också (: .
Skolan går väl rätt bra antar jag förutom att idag satt jag i cafeterian vänder mig om och
en SKIT STOR spindel precis brevid mig , skriker får panik och springer ut !
och igår satt jag och gungade på stolen och , wips ! så ramlade jag rakt ner , slog i benen och
axlen , yeah lyckat karro ! , det går bra nu ju ;) ahah .
Letade även reda på gamla foton häromdagen , detta är typ enda fotot man har på mig från jag var liten , på tal om liten fick vi se film i skolan idag på Jessica och Amelie när dom var små haha , tvilling bebisar !



My life would suck without you

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0