bästa vän

Jaha här sitter man nu i skolan , inte ens på min skola utan på Evelinas skola , hon ska ha svenska nu så väntar på att hon ska sluta men de lär ju ta en timme ! Men men jag ska nog kunna hitta på ngt här på datorn så länge :) . Dagen har varit lungn och inte alls jobbig heller så det är ju kanon , började med svenska där jag faktiskt skrev lite på mitt arbete , men gud vad det känns meningslöst att sitta och göra ngt som är så frukansvärt tråkigt och inte kul helt enkelt. Sen var det Bf där vi startat en enorm konversation om mobiltelefoner , så löjligt vi måste nu lägga dom i en liten låda som sedan ska stå där framme vid vår lärare , guuud så löjligt men visst det kanske kan vara bra ändå ingen kan ju hålla på med dom men ändå. Sen var det samhäll och de varade inte så länge kändes det som , men i alla fall så gick lektionen snabbt och jah begav mig sedan till tekniskan för att träffa evelina och nu har hon gått på sin lektion och då sitter jag här och väntar och får roa mig på BDB eller ngt :) . sedan går bussen hem till evelina och eftermiddagen ska spenderas där och sedan väntar träningen ikväll , fys men det ska bli skönt jag behöver röra på fläsket lite ;)

puss*k.nilsson


i love you bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG MEST PÅ DENNA JORDEN , ett liv utan dig finns bara inte. Det är inte nått som jag bara säger för innan du kom in i mitt liv så levde jag inte. Du har visat mig en ny värld. du är bäst <3

2009-03-17 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0