Äntligen

Ja äntligen är jag klar med mitt arbete som skulle varit inlämnat för två veckor sen
men eftersomjag var sjuk då så lämnar jag det imorgon istället. Skönt säger jag bara !



Idag har jag hunnit med en sväng på stan med mamma med, hittade en vår jacka &
med det säger jag äntligen vår ,för det är det snart ! . Ska träna ikväll , dubbelt , är kanske inte
så bra att göra det med tanke på att jag inte tränat på x antal veckor nu men jag måste
komma igång med både innabandyn och fotbollen nu ! Mamma har försökt nå vårdcentralen idag
med eftersom jag får ont i halsen på nytt och de sa att man skulle höra av sig om man
fick ont där igen , men de jävlar ringer ju aldrig tillbaka så nu får träningen gå
bäst fan den vill. Har i alla fall ont , men jag har inte tid med mer sjukdom nu , det är dumle om lite
mer än en vecka och sen drar snart serien igång med ,så skönt , men först vill jag ha några träningsmatcher
i kroppen också , får se hur bra det går ikväll har jag tur kanske jag får stå båda matcherna
i hel´gen , det vore ju nästan det bästa. Nej nu ska jag kolla bdb lite och sen kanske ut och
testa fotbollskorna på nytt var ju ett tag sen man hade dom på sig. Ha det bra för det ska jag ! .

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0