Äntligen

Äntligen hemma från 17 dagars jobb i Båstad .

Har antagligen haft det bästa sommarjobbet denna sommaren , Jag , Olivia , Amanda och Sofie har bott och jobbat i båstad i sexton dagar nu. Har haft som jobb att sälja olika läkerol produkter mm . Och det har varit underbart .
Mest av allt som man kommer sakna är Wilson helt klart , ljuspunkten när man kom till jobbet varje morgon så tack för att ni har varit där Fredrik och Håkan :) . Träffat en hel del kändisar mest tennisspelare såklart , snart kommer blider på de med ska bara få bilderna från Håkan. Första veckan var seg men andra drog öset igång , under tiden har Olivia hunnit fylla 18 och i tiseds blev det såklart fest , det blev en sen natt för att upp och jobba och det var lite smått pinsamt och ringa dit vi bodde och fråga om de kunde hämta oss när klockan var halv fem på morgonen , men underbara som dom var så kom dom och hämtade oss !  Det blev partaj på en del båtar med , ja fan vilka två veckor detta har varit .

Idag blir det bara till att tadet lungt , kanske dra på löparskorna och springa en runda senare , det hade varit riktigt skönt .
Jaja. nu ska jag njuta av tre dagar hemma för sedan åker jag och Olivia till Västkusten på torsdag för att campa , puss på det och just det ikväll kommer min bästa vän hit och sova här :D . wiie , saknaden är stor !

Hadet fint , / Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0