lördag & tolv dagar kvar

Vaknade ganska så tidigt idag , redan vid tio så fick hjälpa mamma med melodikrysset. Läste tidningen tillsammans med frukosten och blev berörd av repotaget om Björn , som miste sin fru & dotter i en bilolycka , kunde intelåta bli att kika in på hans blogg (www.singelpappa.blogg.se) rörande historia.

Sen blev jag bara anmält iriiterad så satte mig med mitt 1000 bitars puzzel som äntligen börja bli klart & sen fick jag prata med Evelina också :D . Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem från jobbet så mamma kan skjuta mig ut till åkestorp där jag ska spendera natten men min bästa vän (:  . Kanske bli någon film massa prat och förmodligen massa skratt och snack om matchtröjor vid matbordet tillsammans med Åke , brukar bli så ;) . Men jag älskar det , de är skönt att komma ifrån allt . Åkestorp är en liten frizon har jag kommit på , där behöver man inte göra sig till , bara vara sig själv , & i love it !
 

Kommentarer
Postat av: din kära syster

du behöver väl inte göra till dig här hemma ? :O :(

2009-02-01 @ 21:52:03
Postat av: Din bästis <3

Jag älskar när du kommer hit och leker :) Jag är aldrig så lycklig som jag e när jag e med dig <33

2009-02-03 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0