Träningsnarkoman ?

Hej hopp ! Gårdagen slutade hemma hos Louise med väldigt mkt snack om allt och ingenting , låg upp till halv tre kom vi väl fram till och sen somnade vi . Vaknade upp vid tio och tjugo över elva satt vi på graffiti och åt frukost , väligt gott . Sedan tog jag mig hem med bussen , trodde jag skulle få en skön bussresa hem , den halvtimmen det tar hem , men nej det steg på tjugo åtta-åringar som skulle åka skridskor , puh massa gapande och skrik men sedan var det bara hem och mys med Jossan hela dagen . Just nu är jag glad för jag och Jossan har inte bråkat någonting under hela dagen och det var längesen vi inte gjorde det sist ., Vi har bakat och tittat på film och myst :) även utfört balette i köket :D . Har nyss kommit hem från en underbar träning och har kommit på att för min del ger träning glädje , jag kan åka hemmifrån jätte arg och sur och komma hem efter en träning och vara jätte glad , träningar är bra och efter mina sju träningar i veckan så mår jag helt utmärkt . Jag är väl en träningsnarkoman som Viktor en gång kallade mig , men jag är en stolt sådan. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite , sen blir det mys framför Tv :n ikväll tror jag . på fredag blir det utgång med brudarna och det gillas strongt ! <3
hejdå













puss* k.nilsson

Kommentarer
Postat av: jossandenbästa

hahah granna bilder !

2009-02-19 @ 16:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0