Twilight

Japps den filmen ska jag gå och se ikväll , lite impuls med det är väl trevligt (: .

Jag vet att jag är ett helvete att hantera , men skit i mig ! Gör det för ni ska inte må dåligt för att jag gör det .
Haft lång diskussion med mamma och pappa idag , känns som att dom förstår lite nu med men det är ändå dags för mig som pappa säga att släppa skiten, Kan inte hålla på såhär . Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det hjälper inte att gå omkring och tänka på det men jag gör det ändå , lite svårt att undvika faktiskt.

Klassen, ni är underbara , jenni,lina,fija&louise - tack för att ni står ut med mig jag älskar er!

Nu ska jag kolla läget och sen kommer Alex och Sara och då ska vi kolla bio , :) imorgon är det grillkväll hihi!

okej nu kommer alex så , ja hejdå . puss / karrou


Kommentarer
Postat av: jenni

vi finns för dig..

<3 massa kärlek

2009-12-14 @ 19:25:33
URL: http://jennicarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet min älskling :/ . <3

2009-12-14 @ 19:38:09
URL: http://karolinaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0