spontant

Jag gillar att vara spontan, det har jag aldirg varit innan och
därför är det på tiden att jag är det nu tycker jag :D .

Gårdagen blev sponan , efter massa ONÖDIGT tjabb från båda sidorna bestämde
jag mig för att skicka iväg ett litet sms till min vän Lina :) . Det blev pizza och
sen hyrde vi en film ? Kan man kalla det film , knappt de´n var ju inte värd 50 kr iaf
det är en sak som är säker ! Även min vän Jenni komen stund efter jobbet och
vi planerade in en ny umgänges dag , PÅ MÅNDAG och det gillar vi starkt .

Jenni&Lina , ni är bäst ! jag älskar er .



Framåt eftermiddagen kommer även min bästa vän , kul eftersom jag inte träffat henne
på jätte länge känns det som :) . Ikväll blir det nog lungt , kanske lite film & singstar
systeryster nu när vi köpt sladdlösa mikrofoner :D . Så se till att drick mkt på nyår för
 då kommer dom fram och jag förväntar mig att ALLA ska sjunga :D .

puss / Karrou


Kommentarer
Postat av: jenni

massa kärlek till dig <3

2009-12-28 @ 00:47:36
URL: http://jennicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0