mellandagar

jaa nu är det mellandagarna och det är väl nu man ska hinna
med och göra allt man vill hinna med :) .

Julen har varit bra den är ju inte riktigt över men jag är iaf
hemma igen och nu stannar jag hemma :) .
Dagarna i stugan har varit bra ,. mkt snö och just nu massa 
blask som är så tråkigt .
Dagarna har också varit fulla av överraskningar , vissa mindre och vissa
större :p , iblnad har man svårt att hänga med i svängarna men man
försöker ju hänga med så gått det går ;D .

Nästa händelse är ju nyår och det ska firas med underbara
människor och det gillar vi :) .
nu måste jag fånga upp allt jag missat under dessa dagarna :P
blir nog hemmakväll med mamma och pappa ikväll , vill ni göra ngt 
så hör av er :D . 

just nu , älskar jag livet!
puss / karrou 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0