galet !

Haft två helt sjuka kvällar i helgen !
Men kul har det varit . Fredes utgång med lina&jenni
kan man kalla det utgång ? ja för vi hamnade i häglinge ,
men det var kul ändå och med er två är det :*.

Väldigt hastigt betsämde jag och syrran oss för att festa igår ,
lillmadde räddar kvällen och förfest i stan. Sedan Elvira på det ,
men det roliga tog slut vid två slaget och då var det bara till att ringa alex
så kom han och hämtade oss :) .

Björket är annars dåligt , man får dåliga vibbar och det jag hatar mest av allt
är alla som springer omkring och hånglar runder med alla möjliga ! Det är löjligt .

Kunde absolut inte somna när jag kom hem igår så fick lägga mig och lösa korsord.
Haha , när klockan närmade sig strax efter fyra kunde jag äntligen somna. :)
väckte av Jossan halv tolv , upp och käka och sen har jag slagit in alla mina julklappar
nu med :) om två timmar är det träning , mmm yees ! ,

puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0