tre skivor och en kakburk !

Ja det var vad Alex trodde att man vann om man spelade på melodikrysset ! :*
Vknade tidigt idag , halv tio kunde ju inte göra mkt annat än att gå upp och äta frukost med mamma och pappa och bror :) , mamma hade köpt goda frallor & det är bra för då får man en bra start på dagen !  .
Alex fick sedan för sig att han ville slinga håret så han och jag körde iväg och köpte slingfärg så jag antar att jag ska slinga det på honom sen ! . På vägen hem körde vi och kollade på hus , sjukt fina hus här nere i Röinge ;D .

Vädret är inte det man hoppats på idag , jag hade ju då hoppats på att få sola lite idag men jag tycker dt blåser lite mkt , så just nu sitter jag på altanen och där är det helt okej varmt :) . Vet inte om Alex skulle iväg och kolla på amerikansk fotboll sen , och om så vill jag följa med annars blir det nog rätt lung kväll och dag för min del . Om någon vill hitta på ngt så hör av er , jag bor med min telefon ;) .


ALEX OCH JOSSAN HAR ÄRAN ATT FÅ VA MED I MIN BLOGG IDAG !

Ha en bra dag  / Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0