time is passing by

Jaha jag skulle skrivit igår för då hade jag jätte mkt att komma med
och nu vet jag inte riktigt :P.

Men iaf gick i skolan mellan fem i tolv och kvart i tre . Helt okej :)
Nu sitter jag här och ska snart prata med pappa om lite pengar och
så sen sticker jag och jossan till lina för att bli hämtade av jörgen och
ikväll blir det alltså jägers med jossan,lina och eve :)

Igår slutade jag vid halv två jätte skön dag !
Gick ner till stna och mötte syrran satte oss på biblioteket då det'
kom upp någon jälva språkgrupp , jävra väsen höll dom så vi
fick helt enkelt flytta på oss för att kunna plugga !
Det är väl ändå en liten oskriven regel att man ska vara tyst på ett bibliotek ?
Iaf så kommer sofia svensson sen och vi drog hem och gjorde pannkakor ,
jag gjorde dom ;D och klockan sju dags för träning !

nu får vi se vad helgen har framför sig, imorgon är det match mot åhus klockan tolv
sen vet jag inte :)

puss / karrou

Kommentarer
Postat av: E L I N

fin blogg :)

2010-03-06 @ 18:18:59
URL: http://ajlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0