på tiden

att uppdatera här lite kanske .
Ja vad har jag att berätta nu då, inte så mkt hade en skön dag i skolan
slutade vid ett och ja resten av eftermiddagen har jag bara tagit det
lugnt. Riktigt trött idag eftersom jag gick upp klockan sex för att plugga
till naturkunskapen :P

Helgen har varit bra firade fija i fredes med tjejerna och det fick ett litet
konstigt slut men jag hoppas ni hade kul ändå :)
I lördes hade vi Brinks på besök och sen även Fanny, sötemagen !

igår var det match och jag har en fruktansvärd träningsverk !

nästa helg blir det mys med tjejerna och det ska bli mys ,
och sen åker lina /; ..

ikväll är det träning ,får bli en enkel för mig idag tror jag ;)
74 dagar till studenten !



puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0