det är verkligen

inte mkt kvar av skolan , har gått en hela dag denna veckan och såhär kommer jag ha det två veckor framåt till det är helt underbart och jag bara längtar tills lovet och sen praktiken ! efert skolan idag hann jag med att sticka inom till evelina på salongen och hon fick testa balfrisyr på mig och det kommer bli jättte bra är jag helt säker på :D

När jag kom hem tog jag mig tid att laga en god middag , okej jag skojade bara jag kokade pasta och tog upp färdig köttfärs ur frysen men ändå det blev ju gott :) . Efter det satte jag på en film , stomp the yard riktigt bra var den faktiskt fick se den med engelsk text men är man grym så är man ;) .

Nu ska jag lägga lite tid på internet eftersom jag inte har gjort det på ett tag ,men det gör inget har haft en hela okej och skön vecka utan internet !

puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0