sleten !

Sleten som ett djur är jag ... ,

snart gått en vecka sen jag tog studenten det känns verkligen inte så !
 Tiden bara rinner iväg vad ska jag ta mig till alla dagar bara flyger förbi
 mig och det finns så mkt man ska hinna med !
Idag har jag varit duktigt och skött tvätten hela dagen så mamma var
glad när hon kom hem :( har även vattnat blommorna så dom är också
glada :D .

annars har jag bara chillat och solat hela dagen, ställde faktiskt klockan på
tio imorse bara för att jag inte skulle sova bort hela dagen :) så därför
kommer jag däcka om en timme typ skulle jag tro.

Jag saknar joakim jätte mkt och skulle till han nu ikv egentligen men
mamma ville ha mig hemma och ja nu sitter jag nere på alex rum i min
ensamhet med min dator och skickar med jocke på msn , känns som att
jag lika bra hade kunnat vara hos honom istället och nu träffas vi inte förrän
på lördag kväll efter matcherna vi har att spela ! Då blir det till att fira hans
morfar lite och sen tidig sänggång eftersom vi åker med jockes mamma och
co till tosselilla :) hoppas nu bara på fint väder så man kan bada med :)
ska försöka få i lilla jocke med även fast han är en badkruka :p .

nu ska jag kladda på facebook lite :P.

puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0