en dag kvar

Nu när man har nyktrat till lite är det bara en dag kvar till det vi
alla har väntat på. Veckan har varit galen och det är tur att man
ska ta det lite lugnt ikväll med klassen, bara klä vagnen och grilla
lite :) .

Måndes var det skattjakt och med tanke på vädret blev det ingen
seriös tävling från vår sida men kul hade vi och fulla var vi :D
kallt var det och det krävdes en timme i duschen för återfå värmen
i kroppen igen. Senare blev det ladda om på nytt och party i
björkviken, Jag och Fija rockade stället !


Igår blev det utspark på björket och trots vissa skavanker hade
jag en jävligt trevlig kväll och mantar ju bara studenten en gång ;) Innan
kvällen började åkte jag och joakim till höör för att han skulle klippa
sig och vi hann med en middag hos han mamma :)
Som sagt blir det lugnt ikväll och nu väntar jag bara på min underbara
pojkvän
och sen ska vi hjälpa pappa lite och fixa inför imorgon , nu ska jag
spendera lite dötid på facebook innan jag ska ner och göra ngt vettigt.



puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0