det är över nu

men jag kommer ihåg alla dagar med er !

Jaha nu är allt slut ! Tre år med BF3b har över lag
varit helt underbara och det är klart att om några dagar
när man har smält allt så kommer nog tårarna också
nerrullandes för kinderna.

Igår var det Balen och alla var su sjukt fina :'). Förutom att
gången in var ur uselt planerat ochmaten var en timme sen så
hade jag en väldigt trevlig kväll. Och efter maten och efter
det att man gått in i andra huset och skaffat sig lite värme
så stajlade jag om balklänningen och var beredd för en kväll
på dansgolvet ! Var hemma i lagom tid och skorna tog kål på mig
så detvar skönt att få av dom :) välhemma tog jag mig en bit mat och
sen gick jag och lade mig vid halv tre :)


Tig tillfället tillakt och sov till ett idag det var underbart ! Kände att
jag hade lite sömn att ta igen ! Kvällen ser ut följande,ska träna kl
sex och sen kolla på u-laget och sedan tar jag tåget till höör för att
spendera natten och morgondagen med joakim /v.


Jag och Veton på balen :)

puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0