sportlov

Äntligen har lovet startat och det gillar jag så fruktansvärt mycket !
Sitter än så länge fortfarande i skolan fast jag har slutat, men jag
vägrar att gå hem i detta vädret så ska gå bort till pappas jobb snart
så jag kan få åka med honom hem :) .

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vara uppe länge så jag kan sova bort
mitt liv imorgon eller ngt ! Imorgon åker jag till tyringe och hem till ellen
med tjejerna plus annat :) kan ju bli trevligt, ska dock ta det lugnt
eftersom vi har första träningsmatchen på lördag, hemma mot glimåkra
kloclan 14.00 kom inte vi kommer loosa ! Nej men vi kommer väl kämpa
på som vanligt ! :)

Ikväll är det träning och möte , nu ska jag ge mig ut i det äckliga
snöovädret och gå till pappsen :) .

Ha det / puss Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0