sommaren 2010

Ja den börjar ju närma sig nu :P.
Sitter och planerar en massa nu och i fredes beställdes biljetter
till PINK i Göteborg den 23/7 , underbart !
sen håller jag också på med sommarjobb i båstad &
hoppas på att de går igenom !

Jaja, gårdagen var underbart kul , skrattade konstant i typ fyra timmar
så jag måste tacka alla som var hos sofia igår för en riktigt härlig kväll !
Hela helgen har varit underbar och det var längesen jag hade en så bra
helg så tack alla !

Och eftersom jag har natur prov imorgon borde jag verkligen börja
plugga men jag har inte ens öppnat boken och jag har faktiskt inga
tankar på att göra det heller ! Det får gå som det går helt enkelt.

Ikväll är det träning och det gillas , mitt och eve godis/kakförbud har
brutits lite bara , vi får äta när vi fyller år och numera får vi äta på
kalas också ! :D
Bilder kommer inte från helgen sen !

ha en bra dag / Puss karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0